Godmorgon

Ställde klockan på nio idag, och var ganska pigg, sen skulle jag vänta på att ugnen skulle bli färdig så jag kunde äta frukost, men då la jag mig i sängen igen och blev så trött igen så (ingen bra idé alltså), så för en kvart sen åt jag frukost!! Alldeles för sent. Har kollat på mina obligatoriska bloggar jag kolar på varje morgon, så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i kanske !½ timme sen blir det städning för min del och lunsch och sen lite pluggande till innan jag ska iväg till Sebbe.

Imorgon ska jag till tandläkaren, suchh jag hatar verkligen tandläkaren, vill inte, vill inte, vill inte, men vad ska man göra? Bättre att gå dit än att få dåliga tänder.. på tal om tänder är det dax att borsta dom nu när min medicin har verkat lite, hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback