Måndag

Jaha så var det måndag igen då och snart är denna dag över. Idag har jag som vanligt varit på praktiken och haft fullt upp. Ska nu äntligen börja skriva ordentligt på min utredning, så det blir nog bra, har lite idéer och så hur jag ska lägga upp det, så jag får höra med handledaren. Sen så simmade jag efter jobb och sen kom jag hem och gjorde mat, så inte förrän kl 19.00 satte jag mig ner i soffan och tog det lugnt. Nu sitter jag här och somnar snart *snark*. Förstår inte hur jag kan vara så trött eftersom jag sov så länge inatt och det behövdes ju faktiskt.
Imorgon börjar jag kl 08.00 (börjar vanligtvis 09.00). Då är det personalmöte med den nya kommundirektören. Sen på onsdag är det möte igen kl 0900 och på torsdag är det möte på eftermiddagen så det är fullt upp hela veckan.

Nähä nu är jag supertrött. Vet inte hur jag ska orka vara uppe en timme till då Prison Break börjar oxå är det dubbelavsnitt idag.

Godnatt och sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback