Sängdags

Är precis färdig med allt som skall göras inför imorgon. Maten är färdig (nästan iallfall), sen vet jag hur jag ska duka och plocka fram det mesta och allt.... Det enda jag egentligen har kvar är att se vad jag ska ha på mig imorgon, blir lite svårt, har absolut ingen aning. Funderar på två saker. Antingen svart tuptop linne med svart/gråa jeans, eller tunika/klänningen från Gina med leggings, men problemet är bara vad jag ska ha för skor till det, vill inte gå i högklackat imorgon, för jag tror inte jag orkar det och kommer få ont i fötterna efter har gått och stått en hel dag på jobbet..... Dessa problem man har så mkt men ändå inte...

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni får en bra helg, lär väl inte hinna blogga imorgon..

Godnatt


Kommentarer
Postat av: anna

snart kommer vi!!!
Ska bli skoj och trevligt. Kul att träffa gamla simmare. Hoppas du har en bra dag på jobb.

2007-08-25 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback