Inspiration: Fest

Jag dammade av i garderoben häromdagen för att se vad jag hade för roliga festkläder (som jag hade glömt bort). Det är ju dags för alla årets fester nu dessa kommande månader och då gäller det att man är förbered. Och att man inte köper något som man redan har... Här kommer ett litet urval av mina favoriter som jag i princip inte använt eller använt 1 gång...



Bild 1. En korsett top som jag hittade på H&M i vintras för 30kr!!!
Bild 2. Min underbara H&M klänning som jag köpte för 1 ½ år sedan!!
Bild 3: Ett fynf från MQ, aldrig använd....

Vilken är er favorit?

Kommentarer
Postat av: Petra

ser inte riktigt hur festkläderna der ut med bild nr 2 med hm klänningen gillar jag - tror jag! Lilleman var förresten suoer fin i sina kläder......använder dem redan!

2008-10-12 @ 13:17:12
Postat av: Lisa

Jättefin klänning på bilden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback