Grillning

Härligt väder det blev så här på eftermiddagen. När jag var på väg hem idag ringde jag sambon och hörde om vi skulle ta och grilla lite och det lät som en bra idé så jag cyklade inom ica maxi och köpte lite kött och sen la vi det på grillen. Vi satt ute och käkade, härlig svensk sommar. Efter disken var diskad (åhh när sjutton ska vi installera diskmaskinen:)), satte jag mig ute en liten stund och läst. Visst är det härligt att bara kunna gå rätt ut.

Nu funderar jag starkt på att ta på mig träningskläder och ipod i öronen och gå en sväng, se vart bästa powerwalk stråket är, ett av dem iallafall. Imorgon fredag sista dagen på jobb den här veckan, och som vanligt har den bara sprungit förbi.



Visst ser det härligt ut? Får ta och köpa en liten trädgårdsgrupp på den sidan av huset till nästa år, så man bara kan sätta sig där:)

Nähä ut i sommarvärmen eller hur var det:)?

Kommentarer
Postat av: Lizette

Grattis till huset! Ser så mysigt ut är så avundsjuk : ) hoppas allt är bra kram på dig!!!

2010-08-06 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback