Shoppingfynd!!!

Fint väder när man vaknade idag, men de sa ju att det skulle bli regn, så jag begav mig till träningen, därefter agerade jag taxichaffis och sedan åt jag lunch på Familia och gick inom Gina och shoppade!!! När jag äntligen kom hem så var det fortfarande sol! De trodde jag inte, men tur är att man har trädgård, för det var bara att sätta på sig bikini och lägga sig och sola en timme eller två, så lite sol fick jag på min "bleka" kropp som håller på att bleka bort. Nu kom dock molnen så vi får se vad som händer, om det blir regn eller om det spricker upp igen. Hade jag vetat att det skulle varit så fint väder hade jag varit på stranden för längesedan:)

Men nu va jag inte det och vad fick jag istället jo, shoppat!! En ursnygg kavaj för 49kr!!!, ett linne som passar perfekt under för 49kr! Och en klänning för 49kr! !(som jag glömde att ta kort på hahaha). Och självklart från Gina



mer har jag fyndat.... I Veckan gick jag inom Åhléns då jag såg de hade halva reapriset, och där hittade jag ett par jeans med skinndetaljer för 49kr!!! Och en väska för 70kr!!!



Och som jag inte fyndat på rea, men nöjd för det är jag (från H&M ingår två stela armband till för endast 99kr)


Nähä nu ska jag allt ta och göra lite nytta här hemma, sen får jag väl se vad det blir till mat ikväll.......


Kommentarer
Postat av: Petra

jeansen ser snygga ut, Ia stil

2010-08-08 @ 08:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback