Det är över nu.....

Jag tror jag ger upp bloggen, inte så många som läser och jag skriver inte så ofta. Kanske hittar mig en annan form att kommunicera, men just nu händer det andra saker och jag har inte tid att sitta här. Så ni som vill och bryr er får faktiskt ta och ringa mig då och då i framtiden för att få veta vad jag gör och vad som händer i mitt liv.
Jag har kommit till en punkt här i livet då det känns som om det bara är jag, jag och återigen jag, och detta är jag så trött på. ni mina vänner, ni vet var ni kan hitta mig och ni andra som tror ni har varit mina vänner, nu är det slut för er, nu får ni inte mer information om vad som händer med mig och vad som pågår i mitt liv, så i slutändan visar det sig vilket som var på "riktigt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback