Ja jag säger då det

Hahaha när man simmar är det väl meningen att när man andas att de ska vara frisk härliga inadningar. När jag skulle vända på det grunda i bassängen och skulle ta mig en nypa luft så höll jag istället på att dö. Det var en karl, vem vet jag inte där var tre misstänkta, som hade tagit på sig en hel flaska parfym, ja och inte var det gott att andas in.

En annan sak som är äckligt det är när det är ngn som sätter sig på bussen och bara stinker rök. Sätt er INTE sidan om mig då, det är ni som luktar äckligt, förpesta inte mig.

en tredje sak som jag har funderat på ett tag är alla dessa leggings. Jag ÄLSKAR leggings absolut favoritplagg. Men inte när jag ser tjejjer som har leggings på mig och när man ser igenom leggingens och ser trosorna pga de har för korta tröjor. Det är inte alltid ok att ha korta tröjor till leggings, ni måste tänka på vad sjutton det är ni sätter på er.

jaja de va bara mina kvällsfunderingar. Nu är det snart Ullared....

Ps. Idag är det riktigt mörkt ute och klockan är strax åtta, höst och mys är på ingånd ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback