Shopping

Idag hann jag med en tur till Väla efter jag jobbat och oj vad jag blev shopping sugen. Gud vad fint det är i alla butiker, favvoriter; H&M och Lindex, japp nästa helg tror jag att jag ska åka ut på en ordentlig shoppingrunda. Idag iallafall på H&M prövade jag en sjukt cool jacka. Armé inspirerad, fast i leopardmönster. Jag hängde undan den tills imorgon, så vi får se om sambon gillar den, kan vara tveksamt, men jag tycker den är sjuk cool, jag vill ha ngt som sticker ut men samtidigt är stilrent och det är verkligen den här jackan, så ja vi får se imorgon.

Sedan har jag äntligen köpt mina skor som jag velat ha ett bra tag, men som jag inte har haft tid att åka ut och kolla på. De kommer från skopunkten och är inspirerad av acnes låga pistol skor, så sjukt snygga va de på, kanske lite lite lite stora, men de hade inte några i min storlek.....


Skopunkten 399 kr

Kommentarer
Postat av: jenniferklanghammar

Snygga skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback